středa 14. prosince 2011

Krabí karbanátky

Mám ráda krabí tyčinky. Tenhle recept mě zaujal natolik, že jsem ho musela udělat. 



2 balení krabích tyčinek, 1 malá cibule, 2 vejce, 2 rohlíky, sůl, pepř, koření na ryby, trochu mléka na zvlhčení rohlíků

Rohlíky nakrájíme na kostičky a zvlhčíme mlékem, necháme odležet. Krabí tyčinky rozmrazíme a dáme robota rozsekat na drť spolu s cibulí. Potom v míse osolíme, okořeníme, přidáme vejce a vymačkané rohlíky. Vše prohněteme a tvoříme karbanátky, které obalíme ve strouhance a smažíme. Podáváme s brambory. Hodí se k nim salát nebo tatarka.

TIP: 
Pokud se hmota nechce slepit, přidáme více strouhanky. 
Já měla navíc ještě strouhaný sýr, tak jsem ho tam taky dala. Karbanátky lze dělat i z různých druhů ryb.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF