úterý 10. prosince 2013

Celerová pomazánka

Už jste ji jedli? Pokud ne, tak máte co napravovat. Já ji poprvé ochutnala po piloxingovém cvičení, kdy nám ji jako občerstvení nabídla naše cvičitelka Editka. Podruhé jsem ji ochutnala na mikulášském piloxingu a to už jsem si řekla, že ji opravdu musím vyzkoušet. Na internetu je hodně receptů, líší se množstvím přidaných ingrediencí. Já jsem si tak posbírala různé recepty, až vznikla tato pomazánka. A určitě ji budu dělat častěji a s různými obměnami.


1/4 celeru, 2 mrkve, 1 majonéza, 100 g šunkového salámu, 100 g tvrdého sýru, pepř, sůl, citronová šťáva

Zeleninu očistíme a najemno nastrouháme. Salám nakrájíme nadrobno a přidáme spolu se strouhaným sýrem k zeleninové směsi.

Přimícháme majonézu a dle chuti osolíme, opepříme a zakapeme citronovou šťávou.

2 komentáře:

  1. Pomazánky mám veľmi rada, robievam niečo podobné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pomazánky taky moc ráda, ale často je nedělám, což je moc škoda.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF