pondělí 31. prosince 2012

Papriková pomazánka s hermelínem a debrecínkou

Blíží se konec roku 2012 a na našem stole nesmí chybět chlebíčky nebo jednohubky s nějakou dobrou pomazánkou. Na Vánoce jsem dělala několik verzí česnekové pomazánky. Tentokrát jsem použila vše, co jsem našla v lednici a volalo po spotřebě. Nakonec vznikla opravdu jemná pomazánka, která potěší i náročnější chuťové buňky.


2 pomazánková másla, 1 obdélníček taveného sýra, 1/4 Hermelínu, 10 g debrecínky, 1 lžíce hořčice, 2 vejce

Pomazánková másla smícháme s taveným sýrem a nastrouháme hermelín a debrecínku. Přidáme hořčici, nakrájená vejce uvařená natvrdo. Promícháme a podle chuti dosolíme.

2 komentáře:

  1. Také mám ráda pomazánky ze zbytků v lednici. Nic se nevyhodí a většinou to bývá dobrota. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc dobra, delala jsem ji jen tak od oka a povedla se. Vsem chutnala :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF