pondělí 3. prosince 2012

11

Byla jsem poctěna a od Akeber z blogu mamka vari se mi dostala putovní hra 11.
Máme odpovědět na 11 otázek, nominovat 11 blogů a následně vymyslet 11 otázek a napsat 11 zajímavostí o sobě. A neposílat nominaci tomu, kdo ti ji poslal.

1. Co Ti v životě dělá největší radost?
Největší radost mi dělá to, když je dcera zdravá, protože hodně trpí na rýmy a kašel.

2. Kde by ses chtěla podívat, jaká země Tě láká?
Hodně má láká Evropa jako celek, a ráda bych se podívala do severských zemí a taky Irsko. 

3. Tvoje nejoblíbenější květina?
Žádnou nemám, všechny květiny jsou krásné.

4. Co Tě přivedlo  k tomu, aby sis vytvořilo blog?
Tuhle myšlenku jsem měla v hlavě už hodně dlouho, a napadlo mě to proto, že jsem si začala fotit svá jídla, dávala jsem si je na svůj fcb profil, ale nikdo nereragoval. Tak jsem si řekla, že to zkusím přes blog a pokud by to nešlo, tak ho zase zruším.

5. Nej...jídlo?
Naprosto všechno. 

6. Kam se ráda vracíš?
Přece domů.  

7. Máš vysněné povolání?
Vysněné nemám.

8. Když by ses měla přestěhovat, někam jnam podle svého výběru, kde by to bylo? Kde bys chtěla žít?
Kdysi jsme byli na dovolené v Českých Budějovicích a moc se mi tam líbilo, tak asi tam.  

9.  Kdyby se dal vrátit zpět čas a mohla bys změnit svoje minulé rozhodnutí, měnila bys?
Těžká otázka, ale asi ne. Ono by se totiž taky mohlo stát, že to, co je teď, by taky nemuselo už být. 

10. Co Tě naplňuje, co je Tvým smyslem života?
Jednoznačně rodina a děti.
   
11. Leze Ti tato jedenáctka na nervy?
Ne!

Co o sobě prozradím?
 1. Mám dvě krásné dcery.
 2. Příští rok mi bude 30 let.
 3. Bydlím v hezkém moravském městě Kroměříž
 4. Miluju sladké v jakékoliv podobě
 5. Zbožňuji utrácení peněz
 6. Ráda "listuji" internetem a hledám recepty, které by se mi líbily.
 7. Nemám trpělivost
 8. Jsem vznětlivé povahy
 9. Někdy se opravdu těším do práce.
10. Miluju domácí atmosféru
11. Bylo těžké vymyslet 11 věcí, které bych o sobě prozradila.


11 otázek pro vás:
 1. Těšíš se na Vánoce?
 2. Jaké cukroví máš nejraději?
 3. Trávíš Silvestra doma nebo venku?
 4. Jaké je tvé rodné město?
 5. Kolik času stráviš na Internetu?
 6. Máš oblíbenou pohádku?
 7. Máš životní heslo?
 8. Máš na něco alergii?
 9. Je něco, co by jsi nikdy nesnědl/a?
10. Co bys chtěl/a ještě uvařit/upéct/vytvořit?
11. Máš rád/a sníh?

Teď zbývá, komu to poslat. Ale vzhledem k tomu, že jedenáctka proletěla snad skoro všude, nechávám pole otevřené a kdo bude chtít, ať na otázky zodpoví.






1 komentář:

  1. Zajímavý "dotazník". Jsem ráda, že nejsem jediná osoba vzteklé povahy :-D a taky jsem dosti na sladké...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF