sobota 24. listopadu 2012

Sušenky z arašídového másla

Koupila jsem arašídové máslo ve slevě, ale nikomu nechutnalo. Tak co teď? Hledala jsem na internetu něco, co by mi pomohlo tohle máslo zužitkovat. Na internetu koluje skoro jeden a ten samý recept na sušenky, ale jako jeden z prvních odkazů byl na internetové stránky Apetitu.

Recept jsem trochu upravila a zdvojnásobila množství. Výsledek mě nadchl. Kdyby bylo arašídové máslo opět ve slevě, tak ho koupím znovu.


300 g hladké mouky (100 g celozrnné, 200 g hladké bílé),  špetka soli, 2 lžičky prášku do pečiva, 120 g másla, 180 g arašídového másla, 130 g krystalového nebo třtinového cukru, 2 vejce, rozinky dle chuti

V míse smícháme arašídové máslo s máslem a s cukrem. Pak ke směsi přidáme vejce, rozinky a mouku s práškem do pečiva a mícháme, dokud se suroviny nespojí dohromady.


Zdroj:
http://www.apetitonline.cz/

17 komentářů:

  1. a já teda arašídové máslo miluju! Na rohlík nebo chleba, na to med a mlsání je na světě! :-) Sušenky vypadají suprově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Arašídové máslo jsme nikdy neměli, tak jsme nevěděli, do čeho jdeme. S tím medem to ale zkusím taky.

      Vymazat
  2. Martinka take keksikove kolaciky su velmi vdacne a vacsinou aj velmi chutne..... pekne si ich nazdobila...dopln si vajicka v postupe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, díky za upozornění, chybička se vloudila :-).

      Vymazat
  3. Hmmm krásné sušenky, moc se ti povedly:))

    OdpovědětVymazat
  4. Sušenky vypadají nádherně, jako z formičky na perníčky, skoro škoda jíst :-)
    Arašídové máslo jsem si po prvotním šoku zamilovala, takže jdu do nich :-) Dá se použít i "crunchy"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ten vzorek udělala "jenom" sklenička s ozdobným dnem. Nerozumím přesně slovu "crunchy". Jestli se jedná o pomazánkové máslo s kousky arašídů, tak ano, lze použít.

      Vymazat
    2. Ano, znamená, omlouvám se, píšu jako trubka. Má to napsané na kelímku a nějak jsem nebyla schopná to přeložit :-/ Snad mě omlouvá pracovní víkend...

      Vymazat
  5. Vypadají úžasně, jen my zase máme málo másla a každý by ho chtěl, ne naopak...:( :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerajú skvele , blížia sa vianoce recept si ukladám :-) máš u mňa nomináciu 11 je to ako hra spoznávať blogerky , kuk na môj blog .

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé ty se Ti opravdu povedly jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sušenky jsou vynikající !!!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF