neděle 16. září 2012

Sójové kostky s pórkem

Tento recept jsem našla u Márii z blogu Dobré jedlo. Málokdy se mi stane, že vyhlédnutý recept dělám brzy, ale tenhle recept se na talíři ocitl druhý den.


100 g sojových kostek, olivový olej, 1 cibule, 1 mrkev, 1 pórek, 2 stroužky česneku, masový vývar, sůl, 1 lžíce hořčice

Sojové kostky dáme do hrnce, posypeme vegetou a zalijeme horkou vodou. Přikryjeme a necháme stát 30 minut. Pak vodu scedíme a přebytečnou vodu z kostek vymačkáme.

V hrnci zpěníme na trošce oleje nakrájenou cibuli, přidáme sojové kosty, očištěnou a nastrouhanou mrkev, posypeme vegetou a krátce opečeme.

Zalijeme masovým vývarem, vložíme nakrájený pórek, plátky česneku. Promícháme a dusíme doměkka.

Nakonec sojové kostky osolíme a přidáme horčici. Lze použít francouzskou, kremžskou nebo dijonskou hořčici.

Zdroj:


4 komentáře:

  1. Ahoj Marti, věřím, že sojové kostky s pórkem byly dobré, ale rodinka nemá ráda sojové maso. Občas je převezu a dám trochu sojové drti do sekané. To nepoznají, ale kostky bych musela jíst sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, dětem to taky moc nejede. Ale manžel to sní bez řečí a mě sojové maso chutná. Náhradní varianta je nahradit kostky normálním masem.

      Vymazat
  2. To vypadá báječně musím zkusit. třeba já sojové kostky uvařím společně s bujonem asi půl hodinky, vymačkám vodu a dále upravuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já někdy ke kostkám přidáme např. majoránku, oregano, záleží na tom, co mi momentálně voní :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF