pondělí 23. dubna 2012

Pomazánka s mrkví a červenou řepou

Nedávno jsem koupila čtyři malé červené řepy a pak přemýšlela, co s nimi. Tak jsem si je upekla a říkala jsem si, že mě něco napadne kloudného jako je carpaccio, pomazánka nebo polévka. Pak jsem řepu ochutnala a carpaccio jsem hned zavrhla, takže večeře byla jasná - bude pomazánka.


1 mrkev, 1 upečená červená řepa, kousek pórku, 1 cibule, 2 vejce uvařená natvrdo, pomazánkové máslo, 1 lžíce hořčice, 1 lžíce tvarohu, sůl

Mrkev a řepu nahrubo nastrouháme, přidáme nadrobno nakrájený pórek, cibuli a vejce. Přimícháme pomazánkové máslo, hořčici a tvaroh a dosolíme.

Tip: Pomazánkové máslo lze vynechat a dát místo něj celý tvaroh .


1 komentář:

  1. ahoj Marti, protože máš moc hezký blog, tak jsem tě nominovala na cenu Versatile Blogger Award. Kukni na můj blog. :-)
    jinak pomazánka vypadá moc hezky, s řepou nemám moc zkušenosti, tak snad někdy vyzkouším...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF