pondělí 30. dubna 2012

90DD - Kuřecí prsa s lilkem

Tak a je to tady. Při pohledu do zrcadla na mě přišly mrákoty. To přece není ta stejná holka před sedmi lety, která si našla fajn chlapa? Nedá se nic, dělat, kila musí dolů. Po pročítání různých diet mě oslovila právě tato - 90 denní rozlišovací dieta. 

Nejsem si jistá, jestli má na talíři být i ta polévková zelenina, ale snad to nevadí.


kuřecí prsa bez kůže, zelenina do polévky, 1 větší lilek, 1 čerstvé rajče nebo 1 lžíce kečupu, 1/2 lžičky oregana a majoránky, 1 stroužek česneku, petrželová nať, 1 lžíce oleje 

Olej smícháme s kořením a prolisovaným česnekem.

Neoloupaný lilek nakrájíme na plátky, potřeme olejem a na pánvi opečeme. Plátky pak potřeme kečupem nebo obložíme nakrájeným rajčetem.

Kuřecí maso zbavíme kůže a dáme vařit do vody, kde jsme přisypali polévkové koření. Potom maso krátce opečeme na pánvi, kde jsme opékali lilek.

Zdroj:
kniha 90 denní rozlišovací dieta

5 komentářů:

  1. Správný výběr, lilek má diuretické vlastnosti, podporuje čištění a detoxikaci, je tudíž výborný pro dietu. Já mám též lilek velmi ráda, dělám ho na několik způsobů, jeden můžeš najít na mém blogu, je to fajn příloha k masu. http://www.unavenavarecka.blogspot.com/2012/03/grilovany-lilek.html
    Přad tepelným zpracováním nakrájený lilek posolím a nechám asi tak půl hodiny odležet. Pustí nahořklou vodu, který lilek obsahuje, stačí pak jen osušit papírovou utěrkou a upravit podle chuti, tatko připravený je lehčeji stravitelný...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sonio, díky za tip, vypadá to moc dobře. Byla jsem docela překvapená, že mi chutnal, protože jsem ho ještě nejedla.

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, recept vypadá moc dobře!!! Budu Ti držet palce.. vydrž!! Já to vydržím 1 max 2 dny a potom se nadlábnu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, budu muset vydržet, protože to je děs. A když už jsem to takhle zveřejnila, byla by ostuda, kdybych to nedodržela. :-(

      Vymazat
  3. Maťka, zeleninka je OK, tá môže byť hocijaká :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF