pondělí 30. ledna 2012

Rohlíková pizza

Tak nám zase zbylo hodně rohlíků. Žemlovku jsme měli nedávno, a tak jsem brouzdala na internetu, abych našla něco, co by uspokojilo naše mlsné jazýčky. Našla jsem recepty na rohlíkovou pizzu. Protože všechny byly jeden jako druhý, neuvádím zdroj,


10 rohlíků, 400 ml mléka, 3 vejce, sůl, pepř

Rohlíky nakrájíme a přilijeme mléko a smícháme s vejci. Klidně použijeme ruce a hmotu pořádně prohněteme. Osolíme a opepříme. Těsto dáme na vymazaný plech a rozetřeme ho do všech stran. Dáme upéct na 180°C asi  15 minut, pak vyndáme a na předpečené těsto naskládáme vše, co máme doma. 

Těsto jsem potřela kečupem, pak salám, na to kolečka cibule, nakrájenou žlutou papriku a rajčata. Posypala jsem to pórkem a ještě jsem na vršek dala uzený plátkový sýr. Vložíme zpátky do trouby a zapékáme dalších 15 minut. 

Necháme úplně vychladnout a až potom krájíme.

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF